Delneveshte

برگشتم! شایدم نه☹

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۵۴ ب.ظ

خب مدت زیادی بود  که فقط میومدم وبلاگ ی سری میزدم و میرفتم شاید بهتر بود نباشم و چیزی‌ ننویسم

به قول یکی از دوستام گاهی سکوت کردن بهتر از گفتن ی سری چیزاس ک میدونی شنیده نمیشن

این روزا حال خوشی ندارم و سعی میکنم هر جوری هست ادامه بدم و سختی ها رو تحمل کنم

خیلی وقته لبریز شدم خیلی وقته خسته شدم خیلی وقته بریدم

اما سکوت کردم و خندیدم

همه جا سعی میکنم همه رو بخندونم جلوی کسی ضعف نشون ندم ولی دیگ نمیشه

حداقل جلوی ادمای مهم زندگیم ک میدونن چی کشیدم نمیشه

برای هر کسی هم حرف میزنی یا فقط دنبال اینه ثابت کنه بیشتر از تو درد کشیده

یا میخاد ثابت کنه ک اونقدرا هم بدبخت نیستی

در کل دیگ الان سکوت رو به گفتن ترجیح میدم

اگر عمری باشه در اینده پست بیشتری میزارم

شاید خانده نشه ولی خالی میشم

فعلا ک بعید میدونم ادامه این زندگی رو بخام

ی حس بدم توی دنیا هست

اونم اینه با یکی حرف بزنی ولی نتونی حرف دلتو بگی یا بترسی

البته تقصیر خودمه که راه های اشتباهی رو انتخاب کردم

 

  • ۹۹/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی